nak kata hobi pun bukan tp suka gak!!

assalamualaikum,selamat menyambut hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.

aku telah diserang penyakit baru - baru ni... tp aku suka penyakit ni hahha :) cerita dia camni ada one day aku cam tetiba teringat 6-5 thn lepas masa aku umur 18 thn kot... aku kerja kat pasar malam berniaga ayam goreng kat pasar malam sekitar selayang.. tetiba jugak aku cam teringin nak masak ayam goreng yg pernah aku masak dulu tu... tp aku lupa la resepi dia... so start tu la aku duk belasah try gak tp still tak jumpa gak resepi tu... mungkin satu hari nanti aku dapat gak hehe. :P start tu la aku mula rajin memasak walau pun aku sebenarnya tak tau apa-apa tp tah la skill memasak tu ada gak dalam diri aku, yang pasti aku tau benda ni turun dari mak dan ayah aku yang terer masak!

so skrg aku dah boleh memasak sendiri aku nak kumpulkan resepi-resepi yang aku dah belajar dgn yang aku cuba cuba buatr sendiri hehhe nanti kalau aku dah sediakan resepi yang ada pada aku ni aku akan post kat korang!! hehe sharing is cooking! hehehe

tapi aku paling terer buat mee rebus la dan dah di akui oleh beberapa org yang telah mencuba!!


nantikan resepi yang akan aku post kan lepas raya kang!!


2 comments:

gadishebat.

September 7, 2010 at 12:33 PM
Permalink this comment

1

said...

hantar ampang plz everytime ko masak eh.
hehe.
kenapa kau follow blog jiwang karat aku tuh?
follow la blog aku time menjadi manusia berjiwa normal weh.

xXxduanxXx

September 16, 2010 at 2:53 AM
Permalink this comment

1

said...

nanti ada masa aku masak la tuk korang jgn risau korang bawak kuar modal jer hahha

Post a Comment